Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Auto wasserij Geraardsbergen gezocht

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elisa



Geregistreerd op: 24 Mei 2009
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 24-05-2009 12:42:38    Onderwerp: Auto wasserij Geraardsbergen gezocht Reageren met citaat

Ik was net bij auto wasserij Car Wash Modern aan de Astridlaan voor mijn autowassen en ik werd even niet zo netjes behandeld. De stofzuiger die ik uitverkoren had werkte niet (nadat ik mijn euro erin gegooid had).
Ik haalde er iemand bij die vervolgens een nieuwe euro in de automaat voor een andere stofzuiger gooide nog voor ik mijn auto daar had kunnen parkeren. Nou is de tijd die je krijgt om je auto te stofzuigen errug krap. Dan moet je toch echt eerst je auto klaarzetten alvorens je euro er in te gooien. Dus ik vroeg haar om mij even de tijd te geven de auto klaar te zetten, maar daar hadden ze geen zin in. Ik moest het maar doen met de tijd die ik over had na het parkeren van mijn auto. Stom hoor.
Ik vroeg ook nog naar de baas en de dame waar ik vervolgens mee mocht praten beschuldigde me er vervolgens ook nog eens van dat ik die eerste stofzuiger verstopt had en ook dat ik vuil in hun container had gegooid ?!?! Dat slaat helemaal nergens op Shocked

Nou ben ik op zoek naar een andere autowasserij Geraardsbergen. Gewoon het simpele systeem waarbij je zelf met een hogedrukspuit je auto afspuit.
Ik vind autowassen best wel aardig werk en dat wil ik liever niet ondertussen de zakken van de verkeerde ondernemer vullen.

Bij deze dus gezocht: carwash Geraardsbergen, autowasserij Geraardsbergen, auto wassen Geraardsbergen...
Wie weet er wat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Chris



Geregistreerd op: 12 Mrt 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geraardsbergen

BerichtGeplaatst: 02-06-2009 07:13:28    Onderwerp: CarWash Reageren met citaat

Bij mijn weten is er in Geraardsbergen geen andere carWash, de dichtbijzijnde is volgens mij te Ninove.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
221



Geregistreerd op: 20 Jul 2009
Berichten: 5
Woonplaats: G'bergen

BerichtGeplaatst: 20-07-2009 10:46:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ga naar de brico, gama, hubo, vdr linden, vdr scheure etc

Koop een hogedruk reiniger (ong 100€) met reservoir voor zepen

een spons een zeemlap, ne goeie stofzuiger
een goei autoshampoo.

en klaar is kees..

die honderd euro is zo uitgespaard!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
221



Geregistreerd op: 20 Jul 2009
Berichten: 5
Woonplaats: G'bergen

BerichtGeplaatst: 20-07-2009 10:51:12    Onderwerp: Reageren met citaat

en anders...even googelen via gouden gids..carwash...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum