Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Stadswachten, de pest in Geraardsbergen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Stadswacht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart



Geregistreerd op: 25 Mrt 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 25-01-2010 16:58:44    Onderwerp: Stadswachten, de pest in Geraardsbergen Reageren met citaat

Vandaag een briefje onder de ruitenwisser, 25 euro om die ongeschoolde tamzakken van doppers die anders niet aan de bak komen te plezieren.
Gewoon mijn wagen uit men garage gaan halen en voor de deur gezet, moets helaas dringend nog naar toilet, nog geen 4 minuten later zat het briefje al onder mijn ruitenwisser, en die smeerlappen hebben zich gehaast want ze waren al niet meer te bespeuren in de straat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Chris



Geregistreerd op: 12 Mrt 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geraardsbergen

BerichtGeplaatst: 25-01-2010 18:21:21    Onderwerp: Gemeenschapswerkers Reageren met citaat

Bij u ook, ik heb hier net hetzelfde voor, ik kom thuis met diepvriesprodukten en ga ze vlug in de diepvriezer steken. Nog geen 5 minuten later zit er ook een bon van 25 euro aan mijn voorrtuit. Geen wonder dat in Geraardsbergen niemand meer wil komen om te shoppen, die stadswachten liggen volgens mij ergens verstopt onder een wagen om je zo snel mogelijk een bon te kunnen uitschrijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Stadswacht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum