Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

kermis zarlardinge

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Buurtfeesten en kermissen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zarlartje



Geregistreerd op: 21 Jan 2009
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 21-01-2009 20:33:06    Onderwerp: kermis zarlardinge Reageren met citaat

We waren net bezig over wanneer het nu kermis Zarlardinge is. Op de site van geraardsbergen onder evenementen staat vermeld dat kermis Zarlardinge valt in het weekend van 24 januari en 25 januari.
Volgens ons Zarlardingebewoners was het vorige weekend op 17 januari en 18 januari.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Chris



Geregistreerd op: 12 Mrt 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geraardsbergen

BerichtGeplaatst: 23-01-2009 14:27:45    Onderwerp: Kermis Zarlardinge Reageren met citaat

Bij mijn weten was dit vorig weekend (17-18/01), vroeger speelde ik er met het trommelkorps van Goeferdinge tijdens de trippenworp.
het kan best zijn dat de officiele datum later valt maar dit betwijfel ik.
Bij mij weten is 17 januari, de feestdag van Sint Antonius abt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Buurtfeesten en kermissen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum