Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

fietspaden

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Stadsbestuur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pieter



Geregistreerd op: 09 Sep 2008
Berichten: 3
Woonplaats: Onkerzele

BerichtGeplaatst: 17-10-2008 11:20:03    Onderwerp: fietspaden Reageren met citaat

hallo,
nogmaals een oproep aan de schepenen van fietsbeleid in geraardsbergen om onze fietspaden proper te maken , ze liggen er weer ongelooflijk slecht bij , het fietspad langs de dijk in Idegem ( nieuw) ligt bezaait met takken en bladeren ,van Schendelbeke naar Ophasselt toe idemdito, kan dat nu toch es niet afgeveegd worden met de borstelmachiene ? er zijn nu eenmaal randgemeenten he in Geraardsbergen mischien zouden die ook es mogen over de borstelmachiene kunnen beschikken inplaats van steeds maar het centrum !!!
aan jeugherberg "het schipken" is er nog steeds niets gedaan om de aansluiting met het jaagpad dender te verbeteren het is er een onooglijke modderpoel en waterplassen om te zwijgen van die vangrail dat ze volledig misplaatst hebben oke het is voor de veiligheid maar dan hadden ze die toch kunnen net achter het fietspad plaatsen he om niet in de dender te rijden, de aansluiting fietspad langs de kampstraat parking gavers en baantje richting schipken is nog steeds niet opgevuld zodat er nog steeds regelmatig lekke banden gereden worden op die plaats !!! het is al bijna 2 jaar dat je minstens 30 foto's nam he Bram op een rondje dat we samen reden met de fiets om slechte staat van fietspaden waar te nemen , hopelijk doe je er iets aan hoor !! groeten pieter en vele andere fietsers !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Chris



Geregistreerd op: 12 Mrt 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geraardsbergen

BerichtGeplaatst: 17-10-2008 20:07:00    Onderwerp: Fietspaden Reageren met citaat

Ik moet eerlijk toegeven maar op de fiets zit ik echt niet zoveel, en als ik ga fietsen zoek ik een baan uit met zo weinig mogelijk hellingen.
Het jaagpad is het ideale om een lekkere en rustige fietstocht te maken en inderdaad, het ligt er belabbert bij.
Dit zou ons stadsbestuur gerust eens mogen onder handen nemen.

Dan nog de vissers, niet dat ik iets tegen hun heb maar er zijn er die hun vislijn laten liggen op het pad en als je er aan komt nog niet eens de moeite doen om deze weg te nemen.

respect voor iedereen zou ik zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Bart



Geregistreerd op: 25 Mrt 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 21-10-2008 06:43:52    Onderwerp: Fietspaden Reageren met citaat

Het is niet enkel het jaagpas dat er slecht bij ligt, andere fietspaden zijn even slecht of nog slechter. Maar ja, als je weet dat Saligou, dienen pipo van op het administratief centrum die verkeer doet nog te stom is om te donderen, weet je dat het nooit in orde gaat komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Geraardsbergenaar
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 22-10-2008 13:25:33    Onderwerp: Re: Fietspaden Reageren met citaat

Bart schreef:
Het is niet enkel het jaagpas dat er slecht bij ligt, andere fietspaden zijn even slecht of nog slechter. Maar ja, als je weet dat Saligou, dienen pipo van op het administratief centrum die verkeer doet nog te stom is om te donderen, weet je dat het nooit in orde gaat komen.


GELIEVE NIET TE SCHELDEN OP DIT FORUM? GEEF GEWOON JE MENING ZONIET...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart



Geregistreerd op: 25 Mrt 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 14-11-2008 16:21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Het spijt me, maar ik heb al enkele malen met deze persoon in contact gekomen en die heeft nog minder verstand dan onze tuinkabouter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Stadsbestuur Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum