Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Méér volk op dit forum !

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
G.B.



Geregistreerd op: 28 Apr 2008
Berichten: 6
Woonplaats: onkerzele

BerichtGeplaatst: 30-06-2008 21:45:51    Onderwerp: Méér volk op dit forum ! Reageren met citaat

Rolling Eyes wegens gebrek aan een andere passende rubriek heb ik deze oproep maar hier geplaatst ...


Mooi initiatief , dit forum , maar wegens gebrek aan links op andere websites en nieuwsbrieven zal het nooit worden wat het zou kunnen zijn ...
Onbekend is onbemind Confused


arrow Ik heb een hele tijd terug een mailtje met dezelfde opmerking & enkele voorstellen gestuurd naar de eerste gebruiker ( vermoedelijk de beheerder ) van dit forum , maar kreeg zelfs geen antwoord Sad Is er hier nog iemand anders die zich wél intresseerd in wat er met dit forum gebeurt ?
_________________
kunstatelier Geert Belet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Geraardsbergenaar
Site Admin


Geregistreerd op: 11 Mrt 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 02-07-2008 06:17:20    Onderwerp: Gezocht Reageren met citaat

Ja, ik heb reeds enkele aangeschreven om een link te plaatsen. (iedereen uit de mail die je me toestuurde) maar tot op heden is er nog zo goed als geen reactie hierop gekomen.
Ik zou ook liever zien dat meer mensen gebruik maken van deze site, enkel en alleen al om de evenementen in het daglicht te stellen, ik vrees gewoon dat vele mensen denken dat deze site is aangemaakt door het stadsbestuur en daardoor niet durven reageren.
http://geraardsbergen.startpagina.be/, http://geraardsbergen.start.be/ en http://www.zichtopgeraardsbergen.be/ hebben positief gereageerd, van de rest heb ik nog geen antwoord gekregen, mocht je nog meer adressen weten zijn deze steeds welkom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Chris



Geregistreerd op: 12 Mrt 2008
Berichten: 16
Woonplaats: Geraardsbergen

BerichtGeplaatst: 03-07-2008 06:21:40    Onderwerp: Meer volk Reageren met citaat

Ja, ik zou hier ook liever iets meer volk willen zien.
Wel heb ik reeds een link geplaatst op zichtopgeraardsbergen en Manneken-Pis.
Hopelijk helpt dit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
G.B.



Geregistreerd op: 28 Apr 2008
Berichten: 6
Woonplaats: onkerzele

BerichtGeplaatst: 03-07-2008 19:33:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Rolling Eyes Allé , ik zal de link eens rondsturen via mijn mailinglist , zien of dat iets uithaald ...

Wink
_________________
kunstatelier Geert Belet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> gezocht Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum