Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

29th golden River int - 26-27 Juli 2008 - Overboelare

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Verenigingsleven
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Monique



Geregistreerd op: 30 Jun 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 30-06-2008 13:10:34    Onderwerp: 29th golden River int - 26-27 Juli 2008 - Overboelare Reageren met citaat

De Golden River int. is een internationale bijeenkomst van alle niet-alledaagse voertuigen zoals oa oldtimers, hot-rods, us cars, bikes,...
Hiernaast is er randanimatie voorzien zoals een kermis , live bands ( rock'n roll & rock ) , inline dance demonstratie , elvis imitator, bikini car wash , ..... Cool
deelnemers betalen 20 euro voor niet-BSCA leden en 15 euro voor BSCA leden per wagen . (camping + ontbijtbuffet op zaterdag en zondag voor 2 volwassenen en 2 kinderen ) .Bezoekers betalen slechts 2 euro en zijn welkom van 10 u tot 18 u.
De deelnemers komen uit verschillende europese landen zoals oa : Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk , Engeland ,....
meer info : 0476 45 95 88
www.bsca.be[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart



Geregistreerd op: 25 Mrt 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 30-06-2008 21:05:14    Onderwerp: Vliegveld van Boelare Reageren met citaat

Aan de affiche te zien ziet het er knap uit, kan ik daar mijn wagen laten wassen door die grieten?
http://www.bsca.be/goldenriver08.htm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
G.B.



Geregistreerd op: 28 Apr 2008
Berichten: 6
Woonplaats: onkerzele

BerichtGeplaatst: 30-06-2008 21:20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Monique : Je linkje werkte niet goed , heb effe geholpen ;



Wink Question En ik vraag me hetzelfde af als Bart ...

... Alleen zou ik in dat geval met de moto komen Twisted Evil Laughing
_________________
kunstatelier Geert Belet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Monique



Geregistreerd op: 30 Jun 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 14-07-2008 16:05:23    Onderwerp: Reageren met citaat

als je als deelnemer ingeschreven staat , kan je je wagen ( liefst een speciale wel te verstaan , dat hoort bij de show ) laten wassen.
De bikini car wash gaat door op zaterdagnamiddag.

en ja hoor , een bike mag natuurlijk ook ! de meisjes hebben zelfs een grote voorliefde voor bikes heb ik me laten wijsmaken .

Bedankt trouwens voor de hulp met de affiche !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Verenigingsleven Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum