Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Monique
|
Geplaatst: 30-06-2008 13:10:34 Onderwerp: 29th golden River int - 26-27 Juli 2008 - Overboelare |
|
|
De Golden River int. is een internationale bijeenkomst van alle niet-alledaagse voertuigen zoals oa oldtimers, hot-rods, us cars, bikes,...
Hiernaast is er randanimatie voorzien zoals een kermis , live bands ( rock'n roll & rock ) , inline dance demonstratie , elvis imitator, bikini car wash , .....
deelnemers betalen 20 euro voor niet-BSCA leden en 15 euro voor BSCA leden per wagen . (camping + ontbijtbuffet op zaterdag en zondag voor 2 volwassenen en 2 kinderen ) .Bezoekers betalen slechts 2 euro en zijn welkom van 10 u tot 18 u.
De deelnemers komen uit verschillende europese landen zoals oa : Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, Oostenrijk , Engeland ,....
meer info : 0476 45 95 88
www.bsca.be[/img] |
|
Terug naar boven |
|
 |
Bart
|
Geplaatst: 30-06-2008 21:05:14 Onderwerp: Vliegveld van Boelare |
|
|
Aan de affiche te zien ziet het er knap uit, kan ik daar mijn wagen laten wassen door die grieten?
http://www.bsca.be/goldenriver08.htm |
|
Terug naar boven |
|
 |
G.B.
|
Geplaatst: 30-06-2008 21:20:36 Onderwerp: |
|
|
@ Monique : Je linkje werkte niet goed , heb effe geholpen ;
En ik vraag me hetzelfde af als Bart ...
... Alleen zou ik in dat geval met de moto komen  _________________ kunstatelier Geert Belet
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Monique
|
Geplaatst: 14-07-2008 16:05:23 Onderwerp: |
|
|
als je als deelnemer ingeschreven staat , kan je je wagen ( liefst een speciale wel te verstaan , dat hoort bij de show ) laten wassen.
De bikini car wash gaat door op zaterdagnamiddag.
en ja hoor , een bike mag natuurlijk ook ! de meisjes hebben zelfs een grote voorliefde voor bikes heb ik me laten wijsmaken .
Bedankt trouwens voor de hulp met de affiche ! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|