Geraardsbergen Geraardsbergen
Dit forum is bedoeld om alles wat maar met Geraardsbergen te maken heeft te melden.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sven Nys in gbergen?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mattentaart



Geregistreerd op: 28 Mrt 2013
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 28-03-2013 13:25:04    Onderwerp: Sven Nys in gbergen? Reageren met citaat

hallo iedereen

momenteel is er een wedstrijd bezig ivm Sven Nys. het houdt in dat je zelf een cyclocross-parcours kan uitstippelen en dit indienen. hierop kan ook gestemd worden. alle parcours die voor eind april in de top 10 staan kunnen gekozen worden door Sven Nys. het parcours zal dan ook echt aangelegd worden.
ik dacht dat dit wel een mooie gelegenheid zou zijn voor de stad Geraardsbergen en heb daarom een parcours uitgestippeld op het provinciaal domein De Gavers. momenteel heb ik al iets meer dan 70 stemmen maar heb er minstens dubbel zoveel nog nodig om kans te maken!
daarom een oproep aan iedereen hier op het forum: willen jullie aub stemmen op mijn parcours? het enigste wat je moet doen is je emailadres ingeven, dus niet registreren ofzo...
http://www.hetbestesvennysparcours.be/default.aspx?inzending=cdc40059-45c2-482c-80a9-3bc760529297#/detail

en als je dit ziet, gelieve het door te sturen/facebooken/twitteren aub. 't zou mij veel plezier doen! Very Happy

thx!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Geraardsbergen -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum