Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Elisa
|
Geplaatst: 24-05-2009 12:42:38 Onderwerp: Auto wasserij Geraardsbergen gezocht |
|
|
Ik was net bij auto wasserij Car Wash Modern aan de Astridlaan voor mijn autowassen en ik werd even niet zo netjes behandeld. De stofzuiger die ik uitverkoren had werkte niet (nadat ik mijn euro erin gegooid had).
Ik haalde er iemand bij die vervolgens een nieuwe euro in de automaat voor een andere stofzuiger gooide nog voor ik mijn auto daar had kunnen parkeren. Nou is de tijd die je krijgt om je auto te stofzuigen errug krap. Dan moet je toch echt eerst je auto klaarzetten alvorens je euro er in te gooien. Dus ik vroeg haar om mij even de tijd te geven de auto klaar te zetten, maar daar hadden ze geen zin in. Ik moest het maar doen met de tijd die ik over had na het parkeren van mijn auto. Stom hoor.
Ik vroeg ook nog naar de baas en de dame waar ik vervolgens mee mocht praten beschuldigde me er vervolgens ook nog eens van dat ik die eerste stofzuiger verstopt had en ook dat ik vuil in hun container had gegooid ?!?! Dat slaat helemaal nergens op
Nou ben ik op zoek naar een andere autowasserij Geraardsbergen. Gewoon het simpele systeem waarbij je zelf met een hogedrukspuit je auto afspuit.
Ik vind autowassen best wel aardig werk en dat wil ik liever niet ondertussen de zakken van de verkeerde ondernemer vullen.
Bij deze dus gezocht: carwash Geraardsbergen, autowasserij Geraardsbergen, auto wassen Geraardsbergen...
Wie weet er wat? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Chris
Geregistreerd op: 12 Mrt 2008 Berichten: 16 Woonplaats: Geraardsbergen
|
Geplaatst: 02-06-2009 07:13:28 Onderwerp: CarWash |
|
|
Bij mijn weten is er in Geraardsbergen geen andere carWash, de dichtbijzijnde is volgens mij te Ninove. |
|
Terug naar boven |
|
 |
221
|
Geplaatst: 20-07-2009 10:46:06 Onderwerp: |
|
|
ga naar de brico, gama, hubo, vdr linden, vdr scheure etc
Koop een hogedruk reiniger (ong 100€) met reservoir voor zepen
een spons een zeemlap, ne goeie stofzuiger